melawan kesepian.ahh~

aha. dis words ini amat2 btl. tu la. hmm..smlm ayah long n isa dtg umh. dorg otw nk g tgk abg.yie kt klang.singgah skjp. n kebetulan mak msk nasi tomato. act, at 1st tak taw pun dorg nk dtg dr kltn, but nih namenye langkah kanan kot.hahaha.
then ptg tuh azri dtg. n bwk me n nadia g tgk movie.diorg tgk zohan n me n k.june tgk death race. it was a great movie. kene tgk. basicly dis movie u all tgk cm maen bumper car. but da worst is kene mati.hahaha.:D
gle.heheheeh..n now i'm listening to "cinta ini membunuhku"..shit la lagu love2 songs neh. n another on eis by ct.."melawan kesepian"..ahahaah..gle jiwang.but aku admit. kdg2 aku mmg dgr all dis songs. n mule la berangan ke..hahaha..maybe bermimpi d siang hari. ye laa.jgn kate korg tak penah cm aku?hahaha..adoi2. blog, ngn ko je la aku nk ctr ape2 pun.cm ko je la best friend aku. thanks blog.hahaah.

No comments: