hatiku.mimpiku.anganku.



hurm. btw, past few days dpt balik balik contact one of my cousin.at 1st mmg seriously tak kenal.n afta looking back n recall when i'm wit my father those days,baru kenal sape die.
huehuhu. then die call me td. hahah. guess wat.aku ckp kedah. i thought aku dh kelu nk ckp kedah, but act terror gak. hehehe. quite surprise when she cal me.

"kami pun dh lame tak pegi umh tok hang, ye ar..dh tak best dah kalo hampa takdak"

"ye, ke? aku ingtkan dh lupa kami."

"takkn nk lupa keluarga sendiri. tak elok ar"

then, die gtw..btw aku nh ramai cousins n family kt kl neh.but tak taw.herm. serious tak taw. rs cm nk jumpe je all my cousins. nk tgk diorg cmne skrg. ye ar, as aku ingt, da last tyme aku jumpe diorg maybe tyme darjah 5 dulu. gile lame.hehehe.
maybe mkn handsome sorg2. ahakz.sape yg rs my cousins, meh la contact me.

heheheh.
rifa, aku tak update lame cz aku dok umh je.holiday di rumah.pe yg best nye.:D

No comments: