cupcakes

hello there..
my angels from my nighmare..ahaaa..finally i'm home..best gle rs jejak ka kt kl neh..omg!hehehe..byk gle nk ctr but my mum was brrw my hp..so, all my dailys takleh nk amek..hurm..btw, yesterday was my uncle's graduation day..best gle rase..dis is da 1st tyme history in my family wearing dat jubah n amek ijazah..jeles gle rs..n make me more touched when he gv me chance to wearing his jubah n pegang his scroll tuh..wahhh!mmg berangan gle..btw, afta i finished my matrix, then i will proceed my studies in degree..but its all depends on my final result..kalo low,i'm just doing local..if its more than wat i'm expected from my result, then bleh la pegi memane..maybe one day..dr.anis sofea.huh!heeheh..ssh nye..tipical me!hurm..then jalan2 around dat konvo..jumpe all da graduate2..best gle..mkn2..n k.elin make surprise for his mr.future wit kasi cupcakes kt die..comel gle..mmg da theme of da days is purple..semua org pakai purple..like we're purple team..huhuhu!!! ..so, dgn ssh dan payahnye k.elin buat unt my uncle..n layan all da anak sedare nye kerenah sorg2..heheheh
best n rock gle kalo dpt maksu cmneh!!!!!!!ur rock girl!!hehehehehe..tak sbr nk tunggu dorg kawen..hehehehe...
kalo dorg kawen plak..i'll make my own handmake cupcakes..hahaah..wondering...wat it could looks like uh??huhuhu:)
then..dat nyte my uncle n his mrs.future brought us (me, nadia n nurlis)went to watch MOCK TRIAL at da law nye faculty..mmg every year all these students will perform teater ala2 dlm court but semuanye klakar gle..btw, this drama is 18sx..hehehe..byk gle adegan2 yg sgt tak ptt ditengok..but come on arr...lakonan je..mmg btl2 rs dlm court..best gle..die kesah nk cr pesalah yg mmbunuh dato' ba ba tanglong..hahaha..name pun dh gelak. basicly kalo tgk cm ctr mona fendy but mostly diorg tkr make it btl2 real.. all da elements were inside..sedih, gmbira,terkejut,geli,hahahah..semua arr..n dis is my 1st tyme tgk..besttttttttttttttttttttttttttttttttt gle!huhuh..then afta dat show, pg mkn kt tmpat ape ntah..happening gle..semua ader arr..i think kl neh afta 8pm br hidup..dis is life..watching all people surround mkn2 n borak2..cm best gle..huhuhu..so, abes la graduation's dat story..lastly..congratulations paksumi n perhaps one day every1 dtg my konvo plak..hehehehe..insyaallah!

No comments: