penat.lelah

penat melihat. kini hanya mahu menonton.

penat saket.kini hanya mahu tenang

penat bercakap.kini hanya mahu diam

penat makan.kini hanya mahu menelan

penat mendengar.kini hanya mahu pekak

penat berbohong.kini hanya mahu benar

penat berlari.kini hanya mahu duduk

penat menjadi org laen,kini hanya mahu sendiri

penat menulis,kini hanya mahu menyanyi

penat berfikir,kini hanya kosong

penat mengharap, kini hanya mahu berdoa

penat menunggu, kini hanya mahu menjadi tuli

  • DAN penat menyayangi, kini hanya MAHU membenci.

2 comments:

Noor Arifa said...

haa.
sini aku mahu beritau.
ketidak pergian aku ke kuala lumpur adalah di sbb kan dye juga.
dye sbb aku na pergi.
dye juga sbb aku tanak pergi.
sorry sgt2 anis.
aku na jumpa kwn aku lg sorg.
tp aku tanak jumpa dye.
tp nye kwn aku tuh besfren dye mesti la dye ade en?
jdnye, baik aku ta payah pergi kalau pergi aku hanya utk kekecewaan.
sbb aku tau aku akan kecewa.
jd lebih baik tak usah.
sama lah dgn ape yg kau ckp.
drp apa yg aku hadapi, kali ni aku mmg bebtol suka, tp aku tanak sampai 3 tahun lg jd gila dgn hati yg sentiasa sakit.
baik aku lepas awal2.
aku dah penat menyayangi. skang aku na benci aje.
hee :D

love,
rifa :)

sofea said...

hehehehe:D
rifa, mendalamnye definasi kate2 ko tuh! heheheheh.
amat saket bile tahu syg itu hanye lah sia2 dan makn sial shj.
heheheheh.
jom la kite membenci ye?!
naseb baek ko lps awl.
kalo tak.. hadapi lah penungguan itu satu penipuan!