dont you ever wonder why the phrase "fragile, handle with care" exist?

kalau aku rasa sepi sangat, aku missed call number sendiri.
kot-kot boleh angkat.
boleh la borak-borak dengan diri sendiri. supaya boleh la senyum dan tak rasa sunyi malam ini.
takpun, berderu-deru mesej aku kasi.
"hey sofea, dah makan?.."
macam rasa ada orang ingat. macam rasa ada orang boleh kejutkan pagi-pagi waktu sahur.
part yang paling best. rasa cam tak mati je.
pernah rasa macam tuh timah? tak pernah. sebab kau tak sesunyi aku.
Allah tak pernah lelah jadi saksi aku.



****
shhh. jangan bocor sunyi aku.
hati lembut sangat. mudah pecah.
sangat sakit. macam virus.
takmau ramai mati.
cukup la aku. lagipun, aku bukannya pahlawan untuk didendangkan.
bukan sapa-sapa.
hanya anak mak aku, kakak adik aku, dan hamba tuhan aku.
kan??



.kosong.

No comments: