emosi tak stabil.

mula rasa bersalah pulak lepas marah-marah orang. k fine, memang my fault la marah-marah tadi, but then, sape tak marah kalau dah berjuta-juta kali dah beritahu bende yang same, then, make the same mistake. shit la. we all need the elaun la encik-encik kelas sekalian. kalau elaun effect korang saja takpe, neh kalau tak hantar borang perjanjian cepat-cepat, elaun lambat dapat. rasa macam cakap dengan batu. okeyh, not suppose to scold you la just now, but then i cant stand la dengan muka u yang buat-buat tak bersalah. hishhhhhhhhhhhh. tensi betol.
aku rasa perasaan perempuan tak dapat duga la dalam satu bulan nih. memang tak stabil betul bila nak sampai-sampai bulan mengambang nih. mula la jadi manusia serigala, makin mencakar. anyway, aku minta maaf apa yang aku cakap tadi.
lagipun, mereka-mereka nih tak baca pun my blog. tak tahu pun blog itu apa.
bukan aku kata kampung, tapi, buta.
buta dengan perasaan orang. harap-harap memahamilah.





:(

4 comments:

Zafirah Feyra said...

dorg tak tawu, aku tawu, sbb aku bace. :P

sofea said...

haha.
thanks zafirah for visiting my blog.
hahaha
act, ko taw kan my situation.
sumtimes, aku cm tak dpt handle.
so, they need to understand la my kesabaran level.
i'm a normal human being. mesti aku ader nak marah!
mmg pist off la ngn bdk laki my class.
hishh.

Anonymous said...

I wish not agree on it. I assume warm-hearted post. Particularly the title attracted me to study the unscathed story.

Anonymous said...

Amiable fill someone in on and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you as your information.