:


1) Copy award di atas untuk di letakkan di blog anda.
thanks a lot to my bintang erk?hehe:D si syaza sayang. heheh:D
2) Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini.
if u ask me to give 5 of fakta menarik tentang syaza, i can give u 10. heheh:D banyak sangat la yang. cammane pun, die mintak jugak, so, kasi la.
-die bintang saya. she just like a gift dari DIA untuk jadi peneman baik saya. she is a good listener yang aku tak pernah jumpe lagi kat mane-mane atas muka bumi neh. terima kasih sayang.
-a great singer and dancer! hey babe, dun u miss that? haha:D talent night, cheerleader, haha.. full with ideas la minah neh. creative tahap dewa. ingat lagi tulisan "note" die tyme popular zaman sekolah-sekolah dulu. haha:D
-neh kaki berjage malam. kalo die cakap die stay-up, memang betul la die stay-u. tak cam aku, setakat stay-up sampai 2 pagi, tak payah kecoh la weh. eehheeh:D neh ader kaki kelawar neh. and yang aling aku jeles, even minah neh makan banyak menggunung pun, still kurus. SUMPAH JELES! hahahah:D
-always be my guide line in every single things yang aku buat dari sekolah sampai sekarang. cam mak tiri aku. haha:D even selalu kene cubit ngn die, aku tak kisah. now aku dah rindu gile kat die :(
-lastly, she's always be my bestie. orang yang paling menerima aku seadanya. ini fakta yang paling menarik buat aku...
3)Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi sendiri.
-tak makan kari. ape sahaja yang berkaitan kari. pelik..:D
-love watching movies. selalu buat marathon movies..tak kisahla tengok sorang-sorang pun. janji aku dalam panggung wayang. al-maklum, selalu dapat free :)
-gosh! rindu main netball...
-sanggup jual guitar time nak vote hafiz dulu? haha. ekstrem betul :) addict to music la katakan.
-boleh bawa motor dari darjah 1? hebat bukan? ceh~
-pernah tak tido 3 hari, then reply tido tanpa henti 5 hari. hahah. pengalaman buat aku masuk wad :)
-rambutan lovers!!!
-rugby hard fan la weh! hehehe:)
-angan-angan nak married dengan rockers. hahahah:) hope2, mak aku tak bace neh!
-love poem, teater, and shakespears. the man of universe la si mamat jiwang neh!
4) Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya.
- arifa kene buat neh!! and the rest, sape2 je la yang rajin. :)


trimas.
piah.

No comments: