"So tell me, after defending this country for 150 years and 4 wars, how would you like to really serve your country?"

jadi, x-men kembali. aku tidak lah sekutu peminat x-men yang ekstrem. aku tidak pun membaca komik-komik mereka malah tidak tengok pun kartun-kartun mereka.aku hanya setia dengan wayang-wayang mereka yang mungkin ini kali ke-4 singgah ke cinema-cinema dunia.this movie was adaptation from comic, and sincerely aku tak tahu pun kalo si pengarah (Gavin Hood) neh tipu aku bulat-bulat, aku pun tak tahu. dan aku taknak amek tahu. basicly, The Wolverine movie however is well made, exciting and surprisingly effective. But that's an opinion from somebody who doesn't know anything about the comics. so, kalau lain sikit, tak salah kot?. its only a 100minutes movie. ironinya, banyak betul complaint2 yang buruk untuk movie neh. betul ke? tapi, seriously, movie neh buat aku tak duduk diam. macam Logan (Hugh Jackman) yang sememangnya bukan screws up dalam film neh. he's too hot to be a wolfverine la. weee~ by the way, nape pengarah die nak citer lagi macam mane die dapat adamantium skeleton tuh even dah ade dalam Xmen 2, (if i'm not mistaken la). not make sense kot. maybe die nak citer lebih details?okey. aku terima. then, yang aku cam tak boleh bla, ader plak mutant Fat Bastard (the blob) yang aku rasa macam mengarut. kena hantuk sekali dah kalah?ape yang hebatnya kat die neh?.grrrr...tak banyak komen for dis movie. its just moderate kot. ape2 pun, bagi aku cam best! mungkin aku kasi 6/10. x-men dulu2 lagi okay kot?

No comments: