hafiz..

ahh.
ramai juga yang aku dapat feedback, "anis, nape hafiz2 je sekarang neh?"
ok. thats it. penat la nak jawab.
this is my first time untuk aku voting2 neh.
before this even aku layan af neh, aku tak pernah nak vote2.
ye la, bak kate orang, duit kite abis untuk dia, then dia gak yang kaya. kita? miskin sebab abes beli topup.
ok, lets clear here.
memang itu fikiran aku dulu.admit here.
but then, bila aku dah impress dengan hafiz neh, buatkan aku fikir balik.
kalau bukan kita yang corakkan industri kita sendiri, sapa lagi?
nak ke kita tengaok juara-juara af sebelum nih, yang hanya pegang gelaran juara, but then ntah apa2 jadi lepas af. ko jugak yang gelak. so, ape salah nya ko abeskan rm5 untuk undi someone yang betul2 deserve untuk dapat tempat dalam industri kita. ko dok gelak lagu-lagu malaysia, dok agung lagu2 barat si penjajah. tapi, untuk hasilkan bintang keluaran malaysia, ko taknak tolong! tak bersemangat la weh!
cuba sensitive dengan semua persembahan hafiz, bukak utube, check hafiz af7.
pernah die buat taik dengan lagu die? NEVER ok!
kalau takde duit, cakap je lah takde. jangan kutuk2 apa orang minat! respect othersnye opinion. tak rugi kot?

setiap orang ade pandangan masing-masing. ini aku punya.
jangan komen!
mungkin post-post aku sampai ke final neh berbaur hafiz.
aku minta maaf. memang aku minat hafiz.

hafiz.
only hafiz.

No comments: