irama terindah sepanjang zaman.

makin aku pelik. aura si hafiz af7 makin hangat dalam rumah aku. he's too superb la. boleh lawan dengan mana-mana male singer kt malaysia neh. itu la yang aku nampak. and dun to forget, the principal, tiara, memang can give 2 thumbs up la kat die. macam nih la ape yang kite nak dari af. for the first time in my history, aku abeskan duit for voting this guy. aku nak kawin dengan ko la hafiz.haha:D by the way, sejak hafiz berteater menjadi p.ramlee, aku tibe-tibe timbul nak tengok cerita-cerita p.ramlee balik, tp, takda. nak download, tak tahu kat mane. so, anyone know? kasi link erk? please2. so, for hafiz af7, u've done a great job la for i believe i can fly. seriously.




time-time tengah search IBU MERTUAKU kat utube, terjumpa neh. walaupun orang asing boleh agungkan lagu-lagu arwah p.ramlee, inikan kita bangsanya sendiri? kan? 5 starts for adlin buat teater musicalnye.

No comments: