terime kaseh arifa.

9th ---> hari kelahiran.
now, dh msk 19thn da.hehehe. rs cm smlm je msk skolah. now, dh nak g "u" da. sekejap nye kau mase!!! btw, thanks to arifa yg ssh2 post neh kt aku. sumpah terharu. btw beb, bff smpai mati!
thanks..love u too!!

Selamat Hari Jadi Anis :)
Selama kenal,
Mungkin aku boleh kata,Jiwa kita barangkali satu.
Apa kau rasa betul, aku rasa betul.
Apa kau rasa suka, aku rasa suka.
Jelek yang itu, jelek juga aku rasa yang itu.
Bukan meniru, itu aku kata.
Kita serasi menjadi teman.
Sini aku mahu beritahu,
Biar buruk mana,Biar jelek mana,
Biar hodoh mana,dan biar gemuk mana :P
Aku masih terima kau sebagai teman
Yang di anugerah Allah. Syukur aku :)
Jika hilang kamu, InsyaAllah segala kudrat aku usahakan mencari.
Jika ada mahu kamu perlu aku, jangan risau.
Aku ada sini.
Jika ada mahu kamu perlu aku, jangan khuatir.
Segala daya mampu aku usahakan.
Bahagia kamu,Bahagia aku jua.
Di hari kelahiran mu, aku pohon seribu rahmat di beri kepada kamu.
Moga Allah memberkati kehidupan mu sayang.
Dijauhkan keperitan dan diberikan kebahagiaan.
Dari jauh, ini sahaja termampu.

Selamat Hari Lahir ke -19 :)

*terharu kan? syg ripaaaa!!!

1 comment:

syAzZhAshiMudiN said...

im juz being too bad dear 4 wishing you a week late..hepy belated birthday!hmm..im sory..