sesalanku hanyalah untkmu syg.

menyesal kerana kenal kamu.
menyesal kerana tahu siapa kamu.
menyesal kerana pgg tgn kamu.
menyesal kerana pgg rambut kamu.
menyesal kerana pernah tahu siapa nama kamu.
menyesal kerana berkorban unt kamu.
menyesal kerana melihat kamu.
menyesal kerana pernah makan bersama kamu.
menyesal kerana pernah berjalan dengan kamu.
menyesal kerana definasinya pernah bersama kamu.
menyesal kerana menari di bwh hujan bersama kamu.
menyesal kerana perasaan pertama tdak mahu pudar.
menyesalnya aku kerana pernah menyayangi kamu.

terima kaseh cinta kerana pernah berikan aku sesaat untk mengenalimu.
terima kaseh cinta kerana pernah kenalkan aku apa itu kesedihan.
terima kaseh cinta kerana pernah mengajarku erti senyum.
terima kaseh cinta kerana pernah menjadi matahari aku pada pagi hari.
terima kaseh cinta kerana pernah meneman ku di malam hari.
terima kaseh cinta kerana pernah mmbuatku gigil apabila dengar bisikan "sy kaseh kamu".
terima kaseh cinta kerana pernah mengajarku apa itu kenyataan.
terima kaseh cinta kerana pernah realitikan mimpi2 dongeng aku.
dan terima kaseh cinta kerana pernah mengajar aku apa itu maksud sayang.

dan mungkin aku tidak mahu berjumpa kamu lagi.
dan mungkin aku ingin berubah untuk lebih baik.
dan mungkin aku ingin lebih berbakti kepada hijau.
dan mungkin aku ingin betulkan keadaan.
dan mungkin aku ingin lebarkan ruang untuk aku lebih bernafas.
dan mungkin aku telah memaafkan kamu. dan fahamlah, itu hanya mungkin aku telah melupakanmu.

-anis, ape ko mengarut neh? haa. meh aku lempang laju2. perkara ini tak perlu dibangkitkan oke?

No comments: