saya tak mintak byk.

aku hanya inginkan...

org yg kdg2, time aku bosan, ader number untuk aku
dial ataupun msg dlm phone unt aku story betapa bosannya aku.
org yg kdg2, buatkan ader reason nape aku ingin bgn pagi
unt wish die "morning" even tyme weekend.
org yg kdg2, ader n boleh dgr ape je aku bebel time aku nanges bila2 masa,
bersebab mahupun tidak.
org yg kdg2, slalu meningtkan aku tentang solat dan agame.
org yg kdg2, bile aku ader mimpi ngeri, ader org yg aku boleh ceritakan
even malam2 buta aku bole je call.
org yg kdg2, boleh tegur n marah aku bile aku buat salah.
org yg kdg2, boleh usap kpale aku n ckp, "sofea, comel nye awk"..
(even mcm kucing, aku tak kesah)
org yg kdg2, kisah psl aku sihat ke tak, n aku mkn ke tak, buat ape, n slalu kasi semgt kt aku even aku tahu aku tak boleh..
org yg kdg2, boleh buatkan inbox msg aku penuh.
org yg kdg2, ader je kt mane2, bile2 aku perlukan die.
org yg kdg2, boleh je aku cerita merepek2 n maybe bende2yg tak msk akal.
org yg kdg2, boleh je bace poem2 mengarut yg aku buat.
org yg kdg2, teman aku tgk movie, byk2 mane pun movie n sumtimes sggp tgk teater or play even aku tahu itu bosan, tp, tdak bg aku!
org yg kdg2, boleh teman aku jalan2 or maybe g tgk bola or rugby.
org yg kdg2, bile aku letih, or maybe aku penat n plg tdak bile aku stress,
ader je die unt aku ceritakan n boleh calmkan aku. mcm die ader magic power..
dan yg paling penting, org yg slalu buatkan aku bersemangat unt hidup bile tiap kali die cakap...
"sofea, sy syg awk sgt2.."

sy tak mintak byk, sy bukannye mintak superhero,
sy hanya mintak "org yg kdg2 itu"....mane awk erk??


* tgh bayangkan minum vanillashake n mkn onion ring sambil tgk national treasure..ko hebatlah nicholas cage.takpun tgk slumdog millionaire. cm best je.takla aku akan dgr tonite i wanna cry berulang2. heheh:D

No comments: