kata2 durjana

lagi byk cakap, lagi banyak aku mencarut. perkataan biasa. adoi2!! lebih baek aku menulis. boleh padam, boleh delete n boleh edit sblm aku postkan. dah msk neh, dah 3 post, ntah la brape kali ke ratus ribu, aku dh delete sbb kata2 durjana yg aku tak sanggup nak publish, ckp la jd draft.


byk plan dok maen dlm kpale skrg. mcm2 aku nak buat skrg. kalo aku boleh pinjam kereta rentas masa dlm back to the future, aku nak pinjam.rs cm nak tgk movie2 baz luhrmann je. cm moulin rouge, romoe ngn juliet, la bohermn, ko mmg hebat la! mau je aku jumpe ko, salam ngn ko.konon nk dpt berkat buat film? cewah! mungkin org ckp aku gile, tp, aku nak jd pengarah film. plz! mungkin aku ske mengarah, takpun, aku ske jd boss. hehehe:D..


asyik dgr lagu2 cinta kuar, tp, ade lagi ke cinta2 dongeng neh? "akan ku rentas lautan api unt dinda", "akan ku tunggu walau lame mane".. hehehe. aku geli hati. yg aku tahu, cinta itu dah tak wujud. hanya perasaan unt dimiliki, dan memiliki yg mengawal.

terima kaseh cinta? lebih baek broken strings.


...............................

*aku taknak mencarut. plzz mulut..

1 comment:

Noor Arifa said...

bahahahaha :))
lama kau ta post nih.
aku rajin pulak mengomen.
aku lg patah hati.
perut makin membesar buncit.
makan-makan ta henti2.
risau kot aku sini.
haihh.