kepada sesiapa yang bertanya,
aku bukannya menulis untuk mencari nama populariti.
aku juga tak minta untuk di-agung agungkan dada blog aku ini.
aku menulis secara suka-suka.
medium untuk aku suka-hati kerana di sini,
aku tak bertemu manusia.


hey, jangan anggap aku kera sumbang yang mahukan sendirian.
aku suka kepada keriuhan.
sebab dengan manusia-manusia juga, aku hidup. aku adalah sebahagian daripada mereka.
tapi kadang-kadang, perlu juga sesuatu tempat untuk mencari damai hati.
meluahkan apa terbuku, apa yang semua orang tak faham.
kan setiap kita bermisteri.


dan sebagainya.
jadi setiap orang ada caranya,
tak perlu tanya kenapa aku tak hias-hias cantik blog aku,
letak gambar bedozen-dozen dengan setiap megapixel,
sebab aku suka dengan cara begini.
dengan ayat-ayat begini. aku tahu aku poyo. HAHA!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

rifa, jumpa isnin ini. Muah!

No comments: