kosong.

bismillahirahmanirahim..

tak punya hati lagi, tak punya rasa, tak punya jiwa.
entah kenapa ia tak lembut seperti...........dulu.
walau ada hati lain mengetuk, pintunya tetap ku kunci.
mangga paling kuat aku letak. hanya satu aku pinta pada si pengetuk yang baru...
tolong leburkan.
leburkan dengan perlahan-lahan. ada lumut di situ.
bagi aku ruang di luar untuk bernafas. pinjamkan aku udara.
kerna sudah lama aku sunyi. ampun kekasih.



mari lena sebelah aku. pinjamkan bahu untuk aku menghela sunyi ini.
mari peluk aku. jangan lepas lagi.
mari pinjam kasih kamu. takut aku mati sekejap lagi.

2 comments:

Zafirah Feyra said...

berlumuT? tak de kesan2 gam yg tgh tampung hati ko yg bercerai berai dulu?

-rabi'ah aminuddin- said...

kepada si pengetuk hati,
tlg tautkn kmbli percaya ku kpd si adam..
tlg ambil kmbali hati ku drpd yg dulu..
krn sehingga kini,tiada pengetuk hati yang berjaya..