nape ko call aku balik, ko bangge la buat aku sedih neh??

pemikiran aku kusut bila adanya kau.
mahuku buang jauh2, tp, kesan nye ttp wujud.
kekangannye pun aku tak pasti.
puas merujuk, namun ttp kosong.
ahhh...konklusinya, aku berbohong pd diri aku sendiri.
makin pandai bersenyum palsu,
menangis lg ku tak bisa,
dan segala2 nya tidak betul.
ya, dlm nya haru biru, luaran tetap bersahaja.
hanya tuhan yg tahu..
bagus juga aku putus cinta,
buatkan aku makin berprosa,
menjadi lebih peka,
punca mataku tak boleh pejam, tak lama, hanya berjam.
ko bukan nya sakit, hanya senyum bangga smbil pegang rokok sebatang
ahhhh..ko bangga!!
tidak berkelip, hanya memandang,
dah jenuh aku menangis, harap2 komplikasi diri menurun.
namun tak jugak, hati meracau2..
kwn tanye "kau mengapa"...
kononnya memberi motivasi diri,
namun aku tetap menipu, kononnya menjaga reputasi,
ahhh..anis.. ko sakit!!
harap2, kalau si pemegang rokok itu baca,
harap ko fhm..
tolong lepaskan beban aku ini..
harap2.....

No comments: