selamat hari raye everybody!!!

so, esk dh nk raye.aduh2. rs cm kejap je kan?? tgk2 aku dh 18. wah2. dh besar ye encek??
btw, di sini aku nk ucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN" kepade2 org2 neh:

-semua muslimin dan muslimat kt ats muka bumi neh.
-family2 aku. sape2 la yg ade kaitan darah ngn aku. (jenis b..heheheh)
-kwn2 aku dr skolah rendah smpai menengah.
-convent father barre
-sk.pinang tunggal
-st. annes convent
-sk. labu
-sk.pandan
-sekolah seri puteri
-kwn2 matric ku syg. pahang matriculation batch 08/09
-cikgu2 aku yg penah ajr aku smpai aku pandai. cewah!
-girlfriend n boyfriend sedare2 aku. ( aku je takde) hehehe.
-makcik2 cleaner yg penah aku nmpak.
-pakcik2 kebun kt skolah2 aku.
-makcik2 kantin.
-kwn baek aku. si labi sengal.
-kwn2 yg tetibe menjadi kwn2 aku. (ala, byk sgt la plak)
-boyfriend2 aku! heheheheh(neh list paling pjg)huhuhu
-girlfriends2 aku.
-musuh2 aku. (minta ampun erk) (jom baek2 jom) hehehehe.
-mark ruffalo (even ko tak smbut, tp nk wish gak)
-bdk2 friendster ngn myspace aku.
-bdk2 keje.(petronas ngn gsc)
-sape2 yg bc blog neh secare diam2. heheheh
- lastly, sapeyg yg kenal aku.

disini, aku nk minta maaf byk2. halalkan makan minum aku. ampun2 kalo ader terase mane2 ke. ssghnye aku neh manusia unperfect. so, ampun2 ye?! o-0...hehehehe..:D
may allah bless u all always n doakan unt aku keyh?


salam aidilfitri,
anissofeamohamed.

2 comments:

-rabi'ah aminuddin- said...

-kwn2 matric ku syg. pahang matriculation batch 08/09

hmm..tolong listkan..
kehkehkeh..

Noor Arifa said...

HEY.
samat raye :D