ilham di mlm raye.

aku.ape yg aku rase, ape yg aku lihat dan ape yg aku fikir, tidak semestinya betul.dan kdg2 tidak semestinya salah.jadi, aku hanya ske buat perkara ape yg buat aku happy.salah atau betul, aku ttp happy. itu buatkan aku puas.aha.aku ske lagu,irama,melodi, ttp tidak tahu menyanyi, karna aku taw suare ku seiras katak, aku tak pandai mengarang ape2 yg puitis walaupun gitar adalah teman baekku, kerna bg aku, apa2 yg lahir dr hati yg ikhlas itu adlah seni dan indah. jadi, tak perlu artistic unt meluahkan sesuatu dengan indah.aku ske wayang gmbr, namun aku tak pandai berlakon dan berdialog. aku ske computer, namun ku buta i.t.pendirian ku tidaklah seteguh tugu dan sekuat badang, namun bagiku, pendirianku,pemikiranku hanya lah selembut sutera dan itulah kelemahan ku.aku seorg yg sukar mmpamerkan sayang dan cintaku,dan apabila aku ckp aku syg dan aku cinta kpd org itu, jd, itu adlh benar2 ikhlas drku smpai mati. aku adlh seorg yg sungguh mementingkan kesimplelan. bgku, hidup ini sdh ckp complicated, jd aku memilih unt berkesimplelan. selalu melakukan keje gile2,keje bodo, kerna aku ske!haha. apabila sedih, keliru atau pun berduka, sepi dan diam adlh ubt ku.gelak adlh penawarku.amat sukar menangis, kerna air mataku sudah kekeringan alasan untuk mengalir disebbkan zaman kanak2 ku..aku adlh seorg yg slalu mmbuat ssuatu tanpa memikirkan akibat, dn akhirnya menyesal.sgt bodoh!.aku sedar adek2 aku amatlah2 jelita dan aku TIDAK,aku tidak kisah! dan penah aku terfikir, adakah aku anak buangan? namun, DIA mmberikan jwpannya, hidup bknlah berdasarkan rupa paras, namun berdasarkan hati.amat syg akn sahabat2.jadi, ironi hidupku hanyalah belatar belakangkan seni ku.sekian, terima kaseh.ahh.merepek je aku neh!

1 comment:

Noor Arifa said...

hidup perlukan kecekalan,
kadang-kadang kita jatuh,
lalu bangun,
kadang-kadang kita berdiri tegak,
siapa tahu mungkin akan runtuh tegak nya diri kita?

itu lah hidup.
tidak semestinya semua indah milik kita.
tp bila dtg nya indah, mana pergi rasa kesyukuran?
dan bila dtg nya petaka, barulah kita kenal erti sebenar kesyukuran.
tidak, aku tidak berkata kepada dirimu sahabat.
aku berkata kepada apa yang aku lihat dan mungkin jua diri ku sendiri.
semua yang ada di dunia tidak sempurna bg ku.
kerna yang sempurna hanya Allah yang satu.
bijak pula aku bicara.
hahaa :))
sudah lah.
lg jauh kang.
ta tdo malam pulak aku.
neway sahabat :)
aku sayang kaooo!!!