jika dia bukan pemilik tulang rusuk kau........

okay. dah rasa makin malas aku menulis tahun neh. oh,oh,oh. 1 entry per month, 2-3 entry per month-month. tak macam tahun-tahun lepas, setiap bait, setiap kata, mampu aku terjemah. pergh! tadi, aku usha-usha blog-blog orang-orang yang aku kenal. selamat berblogger. ;) some of them, still fresh, n some, ohh, satu dunia tak mahu tahu la kisah cinta lapuk kau.

*cam biasa, emo kalau tak puas hati*

okay. on surface, dialah hero. dialah jejaka, oh ya, idaman. dialah yang angkat kolar baju, tangan dalam poket, semuanya, dia mahu tampak hebat. yang gelaknya, sesungguhnya kau rapuh juga ye. semuanya jiwang kau luah. okay, fine. itu blog kau, itu nyahcas kau. yang buat aku mual, hanyalah, langsung tidak menampakkan kau di luar. pelakon hebat la kau. serius. kau boleh tabik dada ! weeeeeeeeeeeeeee~
".............kau lah kekasih b, kaulah segalanya............"
"............terima kasih kerna hadir dlm hidup b, i love u sayang.........."
prosa-prosa indah yang aku sempat baca. selebihnya, tak sanggup. serius. aku tak tahu, selebihnya, separuh kau adalah sebegitu ! hmm, kau tak la macho sangat kan ? ;)

nasihat aku pada kau, sejauh mana kau cinta dia, sejauh mana kau menangis untuk dia,tapi, kalau dia bukan pemilik tulang rusuk kau, bukan sebagai si hawa kau, yang sudah tertulis dalam alir tapak tangan kau, memang sah, dia bukan untuk kau. maaf, kalau aku stalk blog kau. maaf, sebab aku pun tak sengaja.

aku mengaku, aku pun jiwang.
kadang-kadang.

1 comment:

Farhah said...

ouh.aku bru phm.ni mu tuju ntok si adam ea.hehe.apologise.my mistake sbb slh pehe. ;p