mr.ryte.mr.future


herm. n now at 5 am somthng. i just cant sleep. dunno wat happen act. maybe after i tell my cerita sedih to sum1 just now, make me feel uncomfortable nk tido. apekah ini? shit! hmm..tgk2 blog2 org laen, dgr ape mrk kate dan ape pandangan merk. gosh! ayat ku bknnye unt dijual. dan my feelings also not for sale keyh? kdg2 rs dh lupekan die, bt i noe, i was lying to myself. n sumtimes dat feeling mengaburi my heart. nvr in a true world. maybe its just angan2. n yes rifa, i need sum1 unt lupekan die. bt, i'm not strong enough taw. rifa, ko taw kan i'm always complaint itu, ini bout my relationship matter, bt mmg betul. it was so pathetic. :(
even now dah lame single bt y i still hv dat kind of feeling? feeling to be loved, to be owned, n maybe to be respect by sum1 dat i can called love. i just need sum1 to talk to, need sum1 to gv all out my thinkings, all my kutuk2, n maybe some my crazy ideas. n when i found sum1 dat really2 make me suit wit, he hv sum1 else. maybe i was too late, or maybe i was not good enough to be his girl. yeah ryte. he deserve sum1 better. btw rifa, i really miss u. mau borak2 bodo ngn ko. seyes. hmmm..i hope la someday, i can found my mr.right @ my mr.future dat can make me feel da sunshine again without hating myself bcz of cannot hate sum1 dat really2 make my heart into pieces.seyes. nak sgt jumpe.hmm.. then, tgh buat flash yg ttbe i've lost my idea, ahahha. seyes aku maen blasah je flash neh! hehehhe. btw, hati itu mmg lembut. sgt lembut unt aku. errrrrrrrrrr.....[in blank]..to be continued.......




sofea.

5 comments:

-rabi'ah aminuddin- said...

hmm..aku jd bf ko arh!!!
hahahaha...
neway,kite kn same2 single..
hahaha..kite kn selalu kalah dlm bab nie...
tp xpe..kite masing2 taw,ade some1 yg mmg lg bagus n better ntok kite nnt..so,kite simpan everything for dat special some1,k?

Noor Arifa said...

heh.
i really miss u too.
about love.
i dont want to think about it.
ble pk balek.
let's be friends with everybody.
bia pn ade feeling tu, just ketepikan jea.
feeling mcm ney buat kite sabot jea.
mmg aku ta nafikan susa na buang feeling tu, tp just buat bodo jea.
u'll be fine soon.
ceh, aku ckp mcm aku lah hebat skali.
padahal aku pn same.
hahaa :))

Anonymous said...

adoi2...
em,harap2 la ko successfull nk carik mr ryte ko..
hehehehe...
adela sum1 yg tgah tggu ko..
ko sabar je..
xpyah srabut2..k.

eMiLiN's said...

bile satu pintu tertutup..ramai yg tdk sedar akan pintu lain yg masih terbuka..move forward n let the time heal...i know u can face it..take care dear :)

Anonymous said...

anis... akak mntk maaf, knp anis x bgi tau dkt akak... knp smpan sngsorang...... sorry sis...