karma~

tempat:b1 t1 bilik 20
tarikh:27 hb (esk balik..yeah!)
masa: agak2 org semua dh tido..cume bilik neh je..cm hantu!hehehe
pengunjung:ain,iera,faten..n beah..

huaaaaaaaa!(menguap)
penatnye kt matrix nehh..theres no other word that can describe bout my situation here..
i wish i could spend even 1 hour without tutorial,lecture n all da assignmnt..haaa!
btw, theres a lot of stories dat i wanna share wit..i list it..

1.esk kene antr esei title..{why do i love my father?}
cmner nehh??asal topic neh jugak jd pilihan..??sshla nk buat esei yg act xdpt nk bygkan..seriously
mmg takde point langsg..kalo ader pun..its all da common one..haaa!hate it!
ye la..i think there's no reasons dat i should love my father..hummmm..maybe i hv to thank him cz give da sperma
to my mum n puup!i'm here!..heheheheh..no such thing!lalallaalal...but i hv to be a profesional..dun look back..but just move forward...no matter wat..so, i tak pyah fikir la ape yg dah terjadi..but seriusly..its really make me!
kalo nk ctr psl kisah lame..maybe 1 blog not enough kot..next time ya??!hurmm..basicly,ayah mmg jahat la..y???
me..n myself je yg tau..:(

2.esk balik!
haaaa...psl balik esk..tak sbr act..miss home gile2!!bak kate org..homesick laa..hurmm..rindu kt reifly,tv,mak,ibu,gado ngn nurlis,nadia..paksumi..hahahah...but u noe wat, i still hv my big probs kt gsc..bosan arrr..esp.ngn epol..hate him so much laa..xpenah fhm..dulu..benci ar ctr psl die..he said dat he loves me so much la..nk kawen la..ntah ape2...always get into serius in anything la mamat nehh..plzz la..awk, i'm just playing u around je..plzz la..i cant stand wit u even a minute..inikan nk jd ur gf..plzzz la..plzz la fhm keyh??dulu, time btl2 i ske u, u mmg buat taik..u ske mek la..u antar die balik..mkn sesame laa..n even tak pernah ckp u ske i..then now..wat goes around comes around laa..its karma man..so, just get it la..then u nk wat ctr dat u saket tuh la..saket neh la..just wanna get sympathy from me..plzz..i pun kesian ngn diri i..plzzzzz!ahhhhh!! dah la i tension ngn study..then u make me sick of u laa..everytime tanye..syg sy??ahhhh...fuck off laaaa! plzzz!



so, mate dah penat..dh tak tau nk tulis ape..sambung kt umh..daaaa~

2 comments:

Anonymous said...

waa...
ciannye minah nie...

Noor Arifa said...

urgh.
so sad my dear.
tapa tapa.
tabah!
")